نظرات کاربران به مهمانسرای زائرسرا مشهد

  • 1398-05-14

    عالی   سعید نجاری کندری

    با سلام از مورخ98/5/4 در خدمت امام رئوف و دوستان مهمانسرا بودیم،جزء معرفت و برخورد مناسب از دوستان مهمانسرا ندیدیم.آرزوی سلامت و عمر با عزت برای ایشان از خضرت دوست دارم. موئد و منصور باشید،در سایه ائمه هدی(علیهالسلام). نجاری کندری1398/05/8

  • 1398-05-26

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     باسلام از اینکه ما را مورد لطف خود قرار دادید و افتخار میزبانی شما را داشتیم خدا را شاکریم.زیارت قبول.

  • 1398-05-14

    عالی   مهدی نصیری منفرد

    کمال تشکر را از مدیریت مجموعه دارم ومجددا از مشکل پیش امده عذر خواهی میکنم

  • 1398-05-26

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     باسلام خواهش میکنم،بامید دیدار مجدّد شما و خانواده محترم.زیارت قبول.

  • 1398-05-09

    ضعیف   امید بوذری

    با سلام و احترام متاسفانه بنده از برخورد پرسنل پذیرش زائر سرا بسیار ناراحت می باشم و مدیر مجموعه آقای حسینی رو پیدا نکردم تا منتقل کنم در زمان ورود بصورت دستوری راهنمایی میشد و در هنگام خروج با اینکه صبح اول وقت به دفتر پذیرش مراجعه کردم و اعلام نمودم که بزودی تخلیه میکنم ولیکن اقدام به تلفن واحد و تهدید برای تخلیه میکردند که اعصاب خانواده و همراهیان را بهم میریختند - بنده به همراه مادر و مادر بزرگم مراجعه کردم و انتظار داشتم با احترام رفتار کنند با اینکه با مدرک مهندسی صنایع استخدام پارس خودرو شده ام ولی اسم کارگری و رفتارشان باعث شرمساری من در خانواده شد

  • 1398-05-13

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     باسلام.عضو گرامی متأسفانه در تاریخ رزرو شما بنده در مشهد حضور نداشتم،ولی گزارش مشکل شما به سمع بنده رسید.بزرگوار آقای میرزائی همکار بنده باید جوابگو مراجعه کنندگان دیگر هم باشد و طبق وظائف محوله ساعت 8 صبح به واحدهایی که تایم آنها به اتمام میرسد تلفنی به اطلاع میرساند که دوستان آمادگی داشته باشند ولی شما پس از تماس ایشان فرمودید خانواده من خواب هستند و دنبال خرید برای حلیم بودید.ایکاش بجای اینکه به ایشان بگید من بدلیل اینکه دو ساعت دیرتر در روز اول رسیدم و تخلیه نمیکنم،با ایشان همکاری و شرائط ما را درک میکردید.جناب بوذری کلمه کارگر مقدس ترین کلمه میباشد که ما به آن افتخار میکنیم.در عین حال از سوء تفاهم بوجود آمده عذرخواهی میکنم.

  • 1398-05-10

    خوب   حسین رشیدی

    با سلام بنده به خاطر مدیریت ضعیف زائر سرای خانه کارگر کنسل کردم حتی ایشان(مدیریت ) حاضر به پاسخگویی مودبانه نیست.

  • 1398-05-12

    مدیر : سیدمحمدحسینی

    سلام.بزرگوار شما که هنوز کنسل نکردید،بعد هم اگر بنده پاسخگو نیستم از کجا عدم ادب من را تشخیص دادید؟شما که تهمت کلاهبرداری به تشکیلات کارگری را زدید باید اذعان داشته باشید که ضوابط و مقرّراتی که بصورت کامل توضیح داده شده را ابتداء میپذیرید سپس سامانه رزرواسیون امکان رزرو را بشما میدهد.در عین حال شما چه انتقاد بکنید یا نکنید سفر با خودروی شخصی در زائرسرای مشهد ممکن نیست و عزیزانیکه رزرو کرده طبق بند 9 معرفی نامه رزرو آنها کن لم یکن میباشد.برای سفر با خودروی شخصی از پردیس مشهد میتوانید استفاده کنید.

  • 1398-03-19

    خوب   سپیده چاوش

    خوب بود و ممنون هستیم.

  • 1398-04-31

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     سلام زیارت قبول سپاسگزارم.

  • 1398-04-13

    خوب   محسن مقدسی بروجنی

    با سلام وخسته نباشید خدمت شما و همکاران محترمتان؛صمیمانه ازتون به خاطر مهمان نوازی و برخورد بسیار خوبتون سپاسگزارم. وبه خاطر زحمت های که به شما و سایر همکاران محترمتان دادیم پوزش میخواهم .اما چند پیشنهاد که در صورت امکان انجام دهید. تهیه قاشق های چوبی برای ظروف تفلون 2_نصب جا مایعی بر روی دیوار چون الان امکان افتادن اینه وجود دارد.3_اگر امکان دارد ساعت تخلیه اتاق 12ظهر باشد.مدت اقامت را به4روز افزایش دهید. باز هم از شما سپاسگزارم

  • 1398-04-31

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     باسلام.از حسن نظر شما سپاسگزارم.1-کفگیر و قاشق تفلون(نانو) برای جلوگیری از صدمه زدن به ظروف موجود میباشد. 2-متأسفانه آینه هایی که برای داخل سرویسها از قبل تهیه شده است جا مایع ها بر روی خود آینه میباشد که حق با شماست و انشاءالله پیگیری میشود. 3-افزایش اقامت به 4 روز متأسفانه ممکن نیست بدلیل اینکه اعضاء بیشتری از استفاده خدمات محروم میشوند.به امید دیدار مجدّد شما.

  • 1398-03-12

    خوب   محمد باقر قمی اویلی

    سلام خسته نباشید طاعات و عبادات قبول قیمتها برای قشر کارگر واقعا بالاست

  • 1398-04-31

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     سلام.عضو گرامی قیمتها فقط براساس هزینه ها و حامل های انرژی میباشد.

  • 1398-04-01

    عالی   محمود مشعلی

    بسیار عالی و مرتب و پرسنل بسیار مودب باتشکر

  • 1398-04-31

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     باسلام.از حسن نظر و لطف شما سپاسگزاریم.به امید دیدار مجدّد شما.

  • 1398-03-13

    خوب   رضا آبگینه چی

    خداوند خيرتون بده. از تمامي عزيزان كه براي ما كارگرها زحمت مي كشند بسيار سپاسگزارم

  • 1398-04-31

    مدیر : سیدمحمدحسینی

    باسلام.زیارت قبول.خدا را شاکریم که توفیق خدمت به جامعه عزیز و شریف کارگری را به ما عنایت فرموده.به امید دیدار مجدّد شما.

  • 1398-03-28

    عالی   محمد آقا بابائی

    همه چیز عالی بود . با تشکر از زحمات شما و پرسنل زحمت کش زائر سرای مشهد

  • 1398-04-31

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     سلام.زیارت قبول از حسن نظر شما ممنونم.به امید دیدار مجدّد شما.

  • 1398-03-18

    خوب   مهدی غلام پور

    برخورد مدیریت و کارکنان خوب است و بابت زحماتشان ممنونم.یک میز نهار خوری کوچک برای واحدها لازم است.

  • 1398-04-31

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     باسلام.زیارت قبول.از لطف شما متشکرم و انشاءالله برای تهیه میز ناهارخوری در اولین فرصت اقدام میشود.

  • 1398-04-09

    عالی   جهانگیر محمودی

    باسلام از تمامی دست اندرکاران از مسئول زائرسرا گرفته تا کارکنان عادی کمال تشکر و قدردانی را دارم که به بهترین نحوه برخورد داشتند و واحد تحویلی نیز بسیار تمیز بوده که جای قدردانی دارد

  • 1398-04-31

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     باسلام.زیارت قبول از حسن نظر و لطف شما متشکریم.به امید دیدار مجدّد شما.

  • 1398-04-23

    خوب   بهرام پاینده

    امکانات رفاهی در اقامتگاه رضایت مند بود از مسئولین محترم کمال تشکر را دارم

  • 1398-04-31

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     سلام.زیارت قبول به امید دیدار مجدّد شما.

  • 1398-03-31

    عالی   سعید پناهی

    با تشکر از مسئولین زائرسرا - رفتار کلیه پرسنل خیلی عالی بود و با احترام. امکانات زائرسرا هم خیلی خوب بود

  • 1398-04-31

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     سلام.زیارت قبول و از اینکه باعث دلگرمی ما هستید کمال تشکر را داریم.به امید دیدار مجدّد.

  • 1398-03-29
  • 1398-04-30

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     باسلام.از نظر شما متشکریم.

  • 1398-03-25

    عالی   مجتبی سادات

    باسلام وارادت بسیار بسیار بسیار خوش برخورد اجرتون با امام رضا

  • 1398-04-30

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     باسلام.زیارت قبول از اینکه باعث دلگرمی ما هستید کمال تشکر را داریم.بامید دیدار مجدّد شما.

  • 1398-03-25

    خوب   امیر اخترکاوان

    ممنون از کادر مهمانسرای مشهد همه چیز عالی بود ولی چاه حمام و آشپزخانه گرفته بود که این مورد به اطلاع مسئولین رسید ممنون از پرسنل و مدیریت خانه کارگر که به فکر افراد کم درامد جامعه هستند

  • 1398-04-30

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     باسلام.از مشکل ایجاد شده عذرخواهی میکنم.امیدوارم اعضاء محترم در استفاده مطلوب از امکانات دقّت بیشتری داشته باشند.بامید دیدار مجدّد.

  • 1398-04-01

    خوب   سیدیوسف تاران

    با سلام همه چیز خوب بود و ممنون از زحمات شما

  • 1398-04-30

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     باسلام.زیارت قبول و بامید دیدار مجدّد شما.

  • 1398-03-18

    عالی   ابوالفضل غفاری

    با سلام و احترام ، عرض سپاس و تشکر خدمت مدیریت محترم جناب آقای حسینی و همچنین جناب آقای میرزایی و تمامی همکاران. همه چیز خوب بود. از پذیرایی و مهمان نوازی شما کمال تشکر را دارم به امید دیدار مجدد.

  • 1398-04-30

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     باسلام. از اینکه باعث دلگرمی ما در ارائه خدمات مطلوب تر هستید از شما سپاسگزارم.بامید دیدار مجدّد شما.

  • 1398-04-22

    ضعیف   محمد پاک مهر

    اخذ مبلغ دستی جهت زود تحویل دادن اتاق !!؟؟. توضیح اینکه : در تماس تلفنی از راه آهن در جواب سوال که پرسیدیم آیا اتاق را الان تحویل میدهید فرمودند شما حالا تشریف بیاورید بعد میگم بهتون !! ما هم با بار و وسایل فاصله راه آهن تا مهمان سرا را طی کردیم بعد فرمودند هزینه دارد !؟؟؟ در صورتی که قصد ما این بود با وسایل اول به حرم برویم بعد در ساعت مقرر به مهمان سرا . خواهشمند است رسیدگی فرمایید

  • 1398-04-30

    مدیر : سیدمحمدحسینی

    باسلام.عضو گرامی پیرو تماس تلفنی بنده مشخص گردید مبلغی را نقدی یا غیرنقدی به آقای میرزائی نپرداختید.واین توضیح را مجدّدا" برای استفاده اعضاء محترم دیگر عرض میکنم،تعداد محدودی از واحدها قبل از موعد مقرّر آماده میشود که با پرداخت هزینه اقامت زودتر امکان پذیرش میباشد،آن هم نه بشکل نقدی بلکه باید از دستگاه پوز بانکی موجود درزائر سرا مبلغ را پرداخت و رسید اخذ نمائید.

time:0.24535989761353 memory usage:2 mb