نظرات کاربران به مهمانسرای زائرسرا مشهد

  • 1397-06-11

    ضعیف   محمد آسمانی صوفیانی

    با سلام و تشکر از پرسنل زحمت کش زائرسرای مشهد و برخورد خوب و شایسته آنها , عالی بود و کم و کسری نداشت فقط سوئیت های سه نفره که یک نفر اضافی داشته باشی جا برای نفر چهارم کم میشه

  • 1398-11-10

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     باسلام.باتشکر از نظر شما.دوست عزیز متأسفانه سوئیتهای دو و سه نفره بدون اتاق خواب امکان بیش از ظرفیت را ندارد.ودر بند 4 معرفی نامه هم ذکر گردیده که برای نفرات اضافه یا میهمان در همان واحد و با همان امکانات اقامت خواهید کرد.

  • 1398-02-28

    خوب   مهدی غلام پور

    از همکاری کارکنان محترم ممنونم.

  • 1398-11-10

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     سلام.تشکر و آرزوی توفیق مجدّد.

  • 1397-08-30

    عالی   مریم جلالی قولقاسم

    خیلی عالی بود باتشکر ازخانه کارگر و اقای حسینی

  • 1398-11-10

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     سلام.زیارت قبول با آرزروی توفیق مجدّد.و عذرخواهی بدلیل کمبود جا و نبود واحد بزرگتر.و تشکر از دبیکلّ محترم و همکاران سخت کوش ایشان.

  • 1397-08-30

    عالی   علی ملکی

    همه چی عالی بود من

  • 1398-11-10

    مدیر : سیدمحمدحسینی

    سلام و تشکر از دبیر کل محترم جناب دکتر محجوب و همکارن پرتلاش ایشان.

  • 1397-09-03

    ضعیف   سیدمحمدرضا حسینی شفیق

    با سلام من به همراه خانواده همسرم به این استراحتگاه مراجعه کردم از برخورد مسئول پذیرش با زائرین امام رضا اصلا راضی نیستم به جز نشان دادن بلیط رفت و برگشت بازجویی هم میکردن و با پدر زن 60ساله من بحث و جدل راه انداختن و مراعات سن ایشان را نکردن و دنبال ما راه افتاده بودن که ما با چه وسیله ای رفت و آمد میکنیم مگر یک کارگر توانایی چقدر دارد برای هزینه سفر و رفت و آمد که حتی میگفت شما بلیط اتوبوس کم پرداخت کردین و چون پدر خانمم خریداری کرده بود میگفت چرا به اسم خودم نیست و از جمله این مسائل زشت و اینکه به شخص بنده و خانواده ام تهمت دروغگویی زده شد و من از ایشان شکایت دارم و حتی ملحفه تمیز هم به ما داده نشد و بلیط برگشت هم ایشان نداده بود و میگفت مگر به کارتون میاد واقعا رفتارشرم

  • 1398-11-10

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     باسلام.آقای حسینی ایکاش لااقل در نوشتارتان صداقت را به تباهی نمیکشیدید.شما در ساعت 22:30 مراجعه کردید،همکار بنده مواردی را که از شما خواستار شدند طبق معرفی نامه ایی است که قبل از رزرو، شرائط و مقرّرات آن را پذیرفته اید.شما اگر خود را از جامعه کارگری میدانستید ایشان را در اجرای مقرّرات کمک میکردید.کمک که نکردید به ایشان توهین کردید و تهمت هم زدید.شما اگر خود را زائر حضرت رضا میدانید حرمت میزبان حضرت علیه السلام را نگه میداشتید.شما با خودروی شخصی ال90 سفید رنگ بشماره 669 د 24 ایران 10 به مشهد سفر نمودید و دوربین های مجموعه عبور و مرور شما را ثبت نموده است.در عین حال شما به لیست رزرو ممنوع  زائر سرای مشهد مقدس افزوده شدید.

  • 1397-08-30

    عالی   جواد علاءالدینی

    باسلام وخسته نباشید . پرسنل مجموعه و مدیریت بسیار خوش برخورد بوده و اتاق ها هم تمیز بود است . و ما هم نیز سعی کردیم به همین صورت که تحویل گرفتیم ، سوئیت را تمیز تحویل بدهیم . و بصورت یک پیشنهاد میخواستم بگویم که اگر امکان داشته باشد ، خانه کارگر با یک رستوران خوب و سالم در مشهد و در نزدیکی زائرسرا قراردادی منعقد کند که با تخفیف ویژه ایی مخصوص مهمانان بشود از آنجا استفاده کرد . چونکه برای چند روز استراحت و زیارت مجبور به پخت و پز نباشیم و نیز هزینه های غذا بالاست . البته این فقط یک پیشنهاد دست ولیکن در مجموع سفر و نیز محل اقامت خوب بود . در پایان جا دارد تشکر ویژه از کادر زحمت کش آنجا و تمام کسانی که این امکانات را ه اندازی کردن علی الخصوص جناب آقای محجوب بنمایم . خدا نگهدار شما

  • 1398-11-10

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     سلام.زیارت قبول و با سپاس از دبیرکل محترم و همکاران سخت کوش ایشان.انشاءالله با دعای شما عزیزان امیدواریم بتوانیم با راه اندازی یک آشپزخانه در مشهد مقدس به زائرین حضرت رضا علیه السلام خدمات بهتری ارائه نمائیم.تشکر.

  • 1398-02-18

    خوب   سهراب سلیمان پور

    سلام پرسنل اگر تعویض بشند بهتر هم میشود ولی کلا ممنون

  • 1398-11-10

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     سلام عضو گرامی از بیان نظر شما تشکر میکنم.ایکاش دلیل خود را هم بیان میکردید.اجراء ضوابط و مقرّرات جزء وظایف قانونی و اخلاقی ماست.

  • 1397-12-03

    خوب   محمدرضا خیری

    امکانات نسبت به قیمت خیلی خوب بود.فقط یک میز ناهار خوری کوچک اضافه بشود. رفتار پرسنل عالی بود.باتشکر از مدیریت

  • 1398-11-10

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     سلام.از لطف و نظر شما سپاسگزارم.انشاءالله بابت میز ناهارخوری اقدام خواهد شد.

  • 1397-11-07

    خوب   احمد رشیدزاده کمساری

    با سلام و خسته نباشید از مدیریت و کادر زحمت کش کمال تشکر را دارم همه چی خوب بود فقط برای چند ساعت اضافه ماندن ساعتی 10000 تومان دریافت می شد

  • 1398-11-10

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     باسلام و تشکر از نظر شما. 

    دوست عزیز،باسپاس از نظر شما.بابت تأخیر تخلیه شما که از ساعت 9 صبح تا ساعت 15 بوده مبلغ بیست هزار تومان توسط همکاران پیشنهاد شده که نپذیرفتید.چگونه محاسبه کردید که ساعتی ده هزار تومان شده!!! تأخیر تخلیه یا پذیرش زودتر از موعد فقط در ایّام غیر پیک و با پرداخت هزینه ممکن میباشد.

  • 1398-09-02

    عالی   حسن طالبی

    همه چی از هر نظر عالی بود از تشکیلات خانه کارگر جهت رفاه اعضا متشکریم

  • 1398-11-02

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     باسلام زیارت قبول. به امید دیدار مجدّد شما و تشکر از دبیرکل محترم و همکاران سخت کوش ایشان.

  • 1398-09-02

    عالی   مسعود واثقی

    باسلام باتشکراز مدیریت وپرسنل خوب وخوش اخلاق این مجموعه خداقوت

  • 1398-11-02

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     با سلام و سپاس از الطاف شما.زیارت قبول.

  • 1398-10-02

    خوب   محمدرضا قهرمانی

    با تشکر از پرسنل زحمتکش

  • 1398-11-02

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     باسلام از لطف شما سپاسگزارم. زیارت قبول.

  • 1398-08-10

    خوب   محمد بیات افشاری

    با عرض سلام خدمت مدیریت محترم زائرسرا، خوشحالم از اینکه به لطف خداوند و عنایت علی بن موسی الرضا امسال هم برای پنجمین سال متوالی 28صفر و شهادت امام رضا افتخار حضور در مشهد مقدس را داشته باشیم بدین سبب از شما و کارکنان زائرسرا کمال تشکر را دارم امیدوارم در پناه امام هشتم همیشه سالم و سربلند باشید، در پناه حق

  • 1398-11-02

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     باسلام وزیارت قبول از لطف شما سپاسگزارم.به امید دیدار مجدّد شما.

  • 1398-10-17

    خوب   محمدباقر بایرامی

    برخورد مسئول اقامتگاه خیلی خوب بود.اتاق ما نسبتا تمیز بود.

  • 1398-10-18

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     سلام.زیارت قبول.

  • 1398-10-14

    خوب   علی سلطانی نژاد

    کارکنان خوب بود ولی اگر بابت غذا هم یک تدبیری اندیشیده میشد خیلی خوبتر میشد

  • 1398-10-18

    مدیر : سیدمحمدحسینی

    سلام.انشاءالله در دست بررسی میباشد.امیدوارم با توجّه به ظرفیت استراحتگاه بتوانیم مقدمات یک رستوران یا غذای آماده را فراهم نمائیم.

  • 1398-07-24

    متوسط   زهره زینلی

    سفر به مشهد با رزرو زائر سرا برای خانواده من خوب بود و نسبتاً رضایت داشتیم فقط مواردی از قبیل اینکه قبل از ورود مسافر جدید، از ساعت 9 صبح که واحد تخلیه میشه تا ساعت 14 برای مهمان بعدی انتظار میره که واحد تمیزتراز چیزی باشه که ما ملاحظه کردیم از جمله اینکه ضمن جارو شدن حداقل یه ضدعفونی با مایع سفید کننده در دستشویی و حمام و یه گردگیری از روی کابینت و هود و .... صورت بگیره و تمیز بودن جاقاشقی و دستگیره ها بنظرم لازمه بیشتر مورد توجه قرار بگیره در کل از مسئولین و همکاران کمال سپاس و تشکر را دارم و امیدوارم در سفر بعدی حس رضایت بیشتری نسبت به این بار داشته باشم.

  • 1398-10-11

    مدیر : سیدمحمدحسینی

    باسلام و تشکر از نظر شما عضو محترم همانطور که در ضوابط و معرفی نامه بند سه ذکر گردیده است اعضاء محترم در نظافت و نگهداری واحد باید همکاری داشته باشند علی الخصوص در نظافت وشستشوی ظروف.از آنجاییکه در استراحتگاه های خانه کارگر برای حمایت و پایین آوردن هزینه سفر اعضاء ، ظروف و امکانات پخت وپز در اختیار قرار داده میشود برای نظافت و دقّت در استفاده از این امکانات همکاری بیشتری از جانب میهمانان گرامی را میطلبد،و حتی پس از خروج هر میهمان اسکاچ شستشوی ظروف تعویض میگردد.منتهی در ضد عفونی سرویس و حمام همکاران ما نهایت دقّت را مینمایند و آموزش های لازم را دیده اند.که البتّه همین ضد عفونی های مکرّر باعث از بین رفت رنگ و ظاهر کاشیها و شیر آلات میگردد،ولی بجهت جلوگیری از انتشار بیماری مجبور به این امر هستیم.در عین حال بامید خدا و با توجهات خاص حضرت رضا علیه السلام امیدوارم بتوانیم در ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر به زائرین ایشان توفیق بیشتری داشته باشیم و تلاش مضاعف خواهیم نمود.

  • 1398-09-19

    متوسط   پیمان رفیعی

    برای اقامت زیارتی مناسب است

  • 1398-10-11

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     سلام و سپاس از نظر شما.

  • 1398-10-08

    عالی   سید رضا خضری

    با سلام و تشکر و آرزوی سلامتی و موفقیت برای همه دست اندرکاران و مسئولان این مجموعه . یا علی

  • 1398-10-11

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     باسلام و سپاس از دبیرکل محترم جناب آقای دکتر محجوب و همکاران سخت کوش ایشان.زیارت قبول و بامید دیدار مجدّد شما.

  • 1398-06-22

    متوسط   مریم شیرمحمدی

    به حرم دور است مغازه های چندانی برای خرید ندارد نظافت سرویس بهداشتی متوسط

  • 1398-10-08

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     سلام تشکر از نظر شما انشاءالله سعی در ارائه بهتر و مطلوبتر خدمات میکنیم.

  • 1398-09-14

    خوب   سید محرم علی ادیبی

    با تشکر از مدیریت محترم

  • 1398-10-08

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     سلام زیارت قبول و سپاس از شما.

time:0.12461495399475 memory usage:2 mb