نظرات کاربران به مهمانسرای زائرسرا مشهد

  • 1398-06-20

    خوب   محمدرضا کاشانی

    باسلام - پرسنل خیلی خوب ومودب بودن دسترسی خوب بود تمیزی ونظافت میتونست بهتر باشه خصوصا در قسمت آبچکان کابینت ولی در مجموع خوب بود باتشکر از مدیریت مجموعه

  • 1398-07-24

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     باسلام و تشکر از ارائه نظرات شما انشاءالله تلاش خواهیم کرد که خدمات مطلوب تری ارائه نمائیم.به امید دیدار مجدّد.

  • 1398-07-13

    خوب   محمد غلامی

    رفتار بسیار محترمانه، مجموعه تمیز. فقط یک نکته، ما از استراحتگاهی که استفاده کردیم میز و صندلی غذاخوری نداشت، اگر تدبیری اندیشیده بشه و میز و صندلی غذاخوری داشته باشند بسیار عالی میشه هم فرش کثیف نمیشه و هم افرادی که مشکل کمر یا زانو یا کهولت سن دارند روی صندلی راحت تر هستند تا روی زمین. ممنون از زحماتتون.

  • 1398-07-17

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     باسلام و تشکر از شما.انشاءالله دردست اقدام میباشد.

  • 1398-07-16

    خوب   علیرضا قاسمی جندابادی

    با سلام - اینجانب علیرضا قاسمی زائر واحد 404 در تاریخ 11/7/98 همه موارد خوب و زحمات مدیریت و پرسنل زائر سرا قابل تقدیر است. با تشکر

  • 1398-07-17

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     باسلام و تشکر از شما.

  • 1398-07-09

    خوب   یوسف فلاح

    با سلام وخسته نباشید امکانات در حد کارگران زحمتکش خوب بود ولی بهتر ازاین هم می تواند باشد .در مجموع همین که در این اوضاع واحوال اقتصادی همین مهمانسرا درحال خدمت رسانی است خدارا شکر ان شاالله موفق وموید باشید . ممنون

  • 1398-07-17

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     باسلام تشکر از شما.

  • 1398-07-02

    عالی   رضا زیم

    با سلام از مدیریت و پرسنل زحمتکش زائرسرا مشهد کمال تشکر را داریم.

  • 1398-07-03

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     باسلام.زیارت قبول.از لطف شما متشکریم.

  • 1398-07-01

    خوب   محمدعلی پارسایی اقدم

    همه چیز خوب بود فقط حیف که ماشین شخصی ممنوع بود.

  • 1398-07-03

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     باسلام.زیارت قبول از ارائه نظر شما متشکریم.عضومحترم مشهد دارای دو استراحتگاه میباشد.برای سفر با خودروی شخصی از پردیس مشهد میتوانید استفاده کنید.

  • 1397-09-05

    عالی   اکبر جوادی

    با سلام اینجانب جوادی مسافر اتاق 201 کمال تشکراز خدمات پرسنل ومدیریت قوی این مهمانسرا جناب آقای حسینی رادارم امیدوار که همیشه موفق وسر فراز باشید. با تشکر ودعای خیر

  • 1398-06-21

    خوب   مریم سادات خادمی

    باسلام: برخورد کارکنان خوب بود نظافت به صورت کلی خوب بود از نظر بنده این مکان نیاز به بازسازی و ترمیم دارد . خصوصاً سرویس بهداشتی و حمام

  • 1398-07-01

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     باسلام وسپاس از ارائه نظرات شما.باسازی و تعمیرات کلّی در دستور کار قرار دارد،انشاءالله در اوّلین فرصت تأمین بودجه و زمان اجراء خواهد گردید.

  • 1398-06-23

    ضعیف   سیدجمال طاهائی

    باسلام خدمت مسئولین محترم ، لازم است به استحضار برسانم برخورد مسئول زائر سرا با زائر مناسب نبود ، چون ما فراموش کردیم شناسنامه فرزندانم را همراه بیاورم ، ایشان بدلایل مختلف سعی داشت فرزندان مرا میمان تلقی نماید و پول اضافه دریافت نماید و بچه های من فوق العاده ناراحت شدند و چون دفتر چه بیمه مستقل آنها را برده بودیم ایشان به دلایل غیر منطقی ادعا داشت که اینها ازدواج کرده اند و تحت قیمومیت شما نیستند.!!!!!!!!! در نهایت ایشان گفت در پروفایل شما مینویسیم که دفعه دیگر شناسنامه فرزندانتان را حتما" با خود بیاورید. خوب این مسئله را همان اول مطرح میکردن نه اینکه فرزندان و خانواده مرا بهم بریزند . این برخورد با زائر بزرگواری مثل امام معصوم امام رضا نیست .

  • 1398-07-01

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     باسلام سیّد بزرگوار شما در سفرهای قبلی هم مشکل عدم ارائه شناسنامه داشتید.حتّی طی تماس تلفنی همکاران قبل از سفر به شما تأکید کردند منتهی شما به توصیه های قبل از سفرکه  برای راحتی شما واینکه سفر خاطره انگیزی داشته باشید،سوءظن داشتید.ارائه شناسنامه تمام نفرات همانطور که در ضوابط تأکید شده  الزامیست.و اگر در سفرهای بعدی شناسنامه ارائه نکنید بهیچ عنوان پذیرش نخواهید شد.زائر محترم اگر به مقام امام معصوم علیه السلام معرفت داشته باشید از تهمت و سوءظنّ به خادم حضرت اجتناب میکردید.

  • 1398-06-21

    عالی   محمدرضا قهرمانی

    ممنون از زحمات کارمندان وزحمت کشان ان هتل

  • 1398-06-22

    عالی   حسین علائی

    با تشکر از مدیریت محترم مجتمع که برای زائرین نهایت تلاش را دارند.

  • 1398-07-01

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     سلام.زیارت قبول سپاسگزارم.

  • 1398-06-16
  • 1398-04-11

    خوب   علی پیرمحمدی

    sale ghabl raftim mashhad ham az tamizi vahed razi budim ham az barkhord persenel ba tashakor

  • 1398-06-12

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     باسلام از حسن نظر شما متشکریم.

  • 1398-06-05

    خوب   مهدی عظیمی

    با سلام، موقعیت مکانی زائرسرا بسیار خوب بود و دسترسی به مترو و حرم مطهر خوب بود. برخورد پرسنل بسیار عالی بود و کمال تشکر را دارم. فقط تنها نکته ای که به نظرم رسید این بود که در چیدمان وسایل اتاق توجه کافی نشده بود و مثلا تختخواب سوئیت دو نفره جلو در ورودی و جاکفشی بود.

  • 1398-06-12

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     باسلام از حسن نظر شما سپاسگزاریم.موردی که فرمودید اصلاح گردید.البتّه این راهم عرض کنم متأسفانه بعضی از اعضاء کم لطفی کرده ودر ایام تابستان بجهت کولرهای گازی تختها را جابجا میکنند.در صورتی که اگر همکاران را در جریان بگذارند مشکل براحتی حل خواهد گردید.باتشکر.

  • 1398-06-08

    عالی   امیر قاسمی

    یا سلام دستتون درد نکنه ممنون

  • 1398-06-12

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     باسلام.از لطف و نظر شما سپاسگزاریم.

  • 1398-06-01

    عالی   حبیب جعفری

    محیط و رفتار پرسنل و امکانات در حد بسیار خوب بود و ما نهایت رضایت رو داشتیم

  • 1398-06-12

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     باسلام و به امید دیدار مجدّد شما.زیارت قبول.

  • 1398-05-12

    ضعیف   حمید جعفری مطلق

    باسلام و احنرام باتوجه به اینکه در رزرو زائرسرا تاکید شده است که حتماً با وسایل عمومی سفر کنید بنابراین ورود و خروج زائر در دست وسایل عمومی است و زائر هیچگونه برنامه ریزی برای بموقه رسیدن ندارد چون باید با وساسل عمومی هماهنگ باشد بنابر این نه تنها هیچگونه تدابیری برای زمانهای زود رسیدن درنظرگرفته نشده است بلکه برای زمان محدود هم مبلغ هنگفتی دریافت میکنند علاوه بر مبلغ رزرو مثلا بنده ساعت 9.30 دقیقه وارد زائر سراشدم با توجه به اینکه اطاق رزو شده خالی و آماده تحویل بود از من طلب30هزارتومان بابت ساعت 9.30 الی 14 را نمودند. که این امر نه ازلحاظ شرعی ونه از لحظ عرفی قابل قبول می باشد باتوجه به اینکه از همکاران دیگر پرسجوکردم آنها هم ازهان داشتند که آنجا چنین کاری را انجام می دهد لذا از مسئولین محترم تقاضا دارم به این امر رسیدگی نمایند با تشکر

  • 1398-06-12

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     باسلام.عضو محترم در هر ساعت از شبانه روز حداقل یک ترن از تهران به مشهد میرسد.پس شما باید با زمان پذیرش زائرسرا هماهنگ باشید.شما اگربه  مسئله شرعی و قانونی که بیان کردید واقف هستید باید بدانید که معرفی نامه و قرارداد شما دارای تاریخ و زمان ورود و خروج میباشد،پس شما چطور انتظار دارید بیش از زمان مقرّر بدون پرداخت هزینه از مکانی که متعلق به بیت المال است استفاده نمائید؟!!! اگر دیگران اذعان داشتند که هزینه اقامت زودتر پرداخت کرده اند بهمین مسئله شرعی و قانونی واقف هستند.در عین حال شما که در ساعت 9:50 دقیقه صبح پذیرش شدید و مبلغی هم بابت اقامت زودتر پرداخت نکردید شرعا" و قانونا" بدهکار هستید که این مبلغ از شما اخذ میگردد.

  • 1398-05-14

    عالی   سعید نجاری کندری

    با سلام از مورخ98/5/4 در خدمت امام رئوف و دوستان مهمانسرا بودیم،جزء معرفت و برخورد مناسب از دوستان مهمانسرا ندیدیم.آرزوی سلامت و عمر با عزت برای ایشان از خضرت دوست دارم. موئد و منصور باشید،در سایه ائمه هدی(علیهالسلام). نجاری کندری1398/05/8

  • 1398-05-26

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     باسلام از اینکه ما را مورد لطف خود قرار دادید و افتخار میزبانی شما را داشتیم خدا را شاکریم.زیارت قبول.

  • 1398-05-14

    عالی   مهدی نصیری منفرد

    کمال تشکر را از مدیریت مجموعه دارم ومجددا از مشکل پیش امده عذر خواهی میکنم

  • 1398-05-26

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     باسلام خواهش میکنم،بامید دیدار مجدّد شما و خانواده محترم.زیارت قبول.

  • 1398-05-09

    ضعیف   امید بوذری

    با سلام و احترام متاسفانه بنده از برخورد پرسنل پذیرش زائر سرا بسیار ناراحت می باشم و مدیر مجموعه آقای حسینی رو پیدا نکردم تا منتقل کنم در زمان ورود بصورت دستوری راهنمایی میشد و در هنگام خروج با اینکه صبح اول وقت به دفتر پذیرش مراجعه کردم و اعلام نمودم که بزودی تخلیه میکنم ولیکن اقدام به تلفن واحد و تهدید برای تخلیه میکردند که اعصاب خانواده و همراهیان را بهم میریختند - بنده به همراه مادر و مادر بزرگم مراجعه کردم و انتظار داشتم با احترام رفتار کنند با اینکه با مدرک مهندسی صنایع استخدام پارس خودرو شده ام ولی اسم کارگری و رفتارشان باعث شرمساری من در خانواده شد

  • 1398-05-13

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     باسلام.عضو گرامی متأسفانه در تاریخ رزرو شما بنده در مشهد حضور نداشتم،ولی گزارش مشکل شما به سمع بنده رسید.بزرگوار آقای میرزائی همکار بنده باید جوابگو مراجعه کنندگان دیگر هم باشد و طبق وظائف محوله ساعت 8 صبح به واحدهایی که تایم آنها به اتمام میرسد تلفنی به اطلاع میرساند که دوستان آمادگی داشته باشند ولی شما پس از تماس ایشان فرمودید خانواده من خواب هستند و دنبال خرید برای حلیم بودید.ایکاش بجای اینکه به ایشان بگید من بدلیل اینکه دو ساعت دیرتر در روز اول رسیدم و تخلیه نمیکنم،با ایشان همکاری و شرائط ما را درک میکردید.جناب بوذری کلمه کارگر مقدس ترین کلمه میباشد که ما به آن افتخار میکنیم.در عین حال از سوء تفاهم بوجود آمده عذرخواهی میکنم.

time:0.32242298126221 memory usage:2 mb