نظرات کاربران به مهمانسرای زائرسرا مشهد

  • 1398-08-20

    عالی   سعید کرکی

    با تشکر از مسئولین محترم

  • 1398-08-23

    مدیر : سیدمحمدحسینی

    سلام و تشکر از شما.

  • 1398-08-11

    خوب   مهدی هاجیک بالائی

    با تشکر از همه پرسنل خدوم وزحمت کش خانه کارگر درمشهد مقدس.همه چیز به نسبت قیمت خوب بود فقط اگر زحمت پذیرایی غذا راهم بکشند البته با پرداخت هزینه از سمت مهمانان بسیار خدمت رسانی میشود.سپاسگزارم.تاجیک

  • 1398-08-14

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     باسلام انشاءالله سعی داریم بتوانیم غذای مناسب ارائه کنیم.ممنون.

  • 1398-08-05

    خوب   محمد رضا بابا مرادی

    ممنون از مهمانوازیتون❤❤❤

  • 1398-08-14

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     باسلام از لطف شما سپاسگزاریم.

  • 1398-08-10

    خوب   محمد بیات افشاری

    با عرض سلام خدمت مدیریت محترم زائرسرا، خوشحالم از اینکه به لطف خداوند و عنایت علی بن موسی الرضا امسال هم برای پنجمین سال متوالی 28صفر و شهادت امام رضا افتخار حضور در مشهد مقدس را داشته باشیم بدین سبب از شما و کارکنان زائرسرا کمال تشکر را دارم امیدوارم در پناه امام هشتم همیشه سالم و سربلند باشید، در پناه حق

  • 1398-08-14

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     باسلام وزیارت قبول از لطف شما سپاسگزارم.به امید دیدار مجدّد شما.

  • 1398-07-28

    عالی   مجید نظری

    با سلام همه چی عالی بود تشکر میکنم از کلیه پرسنل مجموعه به خصوص آقای حسینی مدیریت مجموعه که خیلی به بنده لطف داشتنند .

  • 1398-08-14

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     باسلام و زیارت قبول از لطف شما سپاسگزارم.به امید دیدار مجدد.

  • 1398-07-21

    خوب   علیرضا حسین پور تلاقی

    برخورد پرسنل خيلي خوب و مجتمع نسبت به پرديس كه سال 1396 درآنجا اقامت داشتيم؛ تميزتر بود. خواهشمند است؛ بعد از هر دفعه خالي كردن اتاقها، موقع بازديد مثلاً باز و بسته شدن در و پنجره ها هم كنترل شود. اگر موردي بود؛ به مسئولين گزارش گردد. با تشكر و احترام

  • 1398-08-14

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     باسلام زیارت قبول.

  • 1398-08-04

    عالی   علی فولادی

    سلام. تشکر از زحمات پرسنل مهربان و زحمت کش زائر سرا و مدیریت محترم

  • 1398-08-14

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     باسلام و زیارت قبول.ازاینکه ما را مورد لطف خود قرار دادید سپاسگزاریم.بامید دیدار مجدد.

  • 1398-05-02

    خوب   حسن قربان پور

    با سلام- با تشکر از زحمات مجموعه زایر سرای مشهد-به نظرم اگر تمام فرش های واحد سالی یکبار شستشو شوند و ظروف هم تعویض گردند خیلی بهتر است..با سپاس

  • 1398-08-14

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     باسلام.از لطف شما سپاسگزارم.عضو گرامی جهت اطلاع عرض کنم فرشها در پایان هر سال شسته میشوند و ظروف داخل واحدها حدود کمتراز دوسال پیش بطور کامل تعویض شده،متأسفانه با اینکه کتبا" و شفاها" در استفاده بهینه از اموال بیت المال تذکر داده میشود،گاهی مورد کم لطفی بعضی از اعضاء قرار میگیرند.بامید دیدار مجدد.

  • 1398-07-28

    متوسط   راضیه آقامهدی

    با عرض سلام و خسته نباشید من به همراه همسرم و دختر 9 ماهم برای سومین بار از مهمانسرا مشهد استفاده کردم برخورد پرسنل عالی ومحترمانه و همچنین مدیریت که کمال تشکر دارم فقط نظافت ضعیف بود با وجود نظافت چی سرویس بهداشتی و آشپزخانه انشاالله مدیریت برسی های لازم انجام بدن ممنونم

  • 1398-08-14

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     باسلام و زیارت قبول.از اظهار لطف شما سپاسگزارم.ایکاش در هنگام حضور نسبت به مطلبی که فرمودید با مدیریت زائرسرا در میان میگذاشتید.بامید دیدار مجدّد.

  • 1398-06-20

    خوب   محمدرضا کاشانی

    باسلام - پرسنل خیلی خوب ومودب بودن دسترسی خوب بود تمیزی ونظافت میتونست بهتر باشه خصوصا در قسمت آبچکان کابینت ولی در مجموع خوب بود باتشکر از مدیریت مجموعه

  • 1398-07-24

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     باسلام و تشکر از ارائه نظرات شما انشاءالله تلاش خواهیم کرد که خدمات مطلوب تری ارائه نمائیم.به امید دیدار مجدّد.

  • 1398-07-13

    خوب   محمد غلامی

    رفتار بسیار محترمانه، مجموعه تمیز. فقط یک نکته، ما از استراحتگاهی که استفاده کردیم میز و صندلی غذاخوری نداشت، اگر تدبیری اندیشیده بشه و میز و صندلی غذاخوری داشته باشند بسیار عالی میشه هم فرش کثیف نمیشه و هم افرادی که مشکل کمر یا زانو یا کهولت سن دارند روی صندلی راحت تر هستند تا روی زمین. ممنون از زحماتتون.

  • 1398-07-17

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     باسلام و تشکر از شما.انشاءالله دردست اقدام میباشد.

  • 1398-07-16

    خوب   علیرضا قاسمی جندابادی

    با سلام - اینجانب علیرضا قاسمی زائر واحد 404 در تاریخ 11/7/98 همه موارد خوب و زحمات مدیریت و پرسنل زائر سرا قابل تقدیر است. با تشکر

  • 1398-07-17

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     باسلام و تشکر از شما.

  • 1398-07-09

    خوب   یوسف فلاح

    با سلام وخسته نباشید امکانات در حد کارگران زحمتکش خوب بود ولی بهتر ازاین هم می تواند باشد .در مجموع همین که در این اوضاع واحوال اقتصادی همین مهمانسرا درحال خدمت رسانی است خدارا شکر ان شاالله موفق وموید باشید . ممنون

  • 1398-07-17

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     باسلام تشکر از شما.

  • 1398-07-02

    عالی   رضا زیم

    با سلام از مدیریت و پرسنل زحمتکش زائرسرا مشهد کمال تشکر را داریم.

  • 1398-07-03

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     باسلام.زیارت قبول.از لطف شما متشکریم.

  • 1398-07-01

    خوب   محمدعلی پارسایی اقدم

    همه چیز خوب بود فقط حیف که ماشین شخصی ممنوع بود.

  • 1398-07-03

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     باسلام.زیارت قبول از ارائه نظر شما متشکریم.عضومحترم مشهد دارای دو استراحتگاه میباشد.برای سفر با خودروی شخصی از پردیس مشهد میتوانید استفاده کنید.

  • 1397-09-05

    عالی   اکبر جوادی

    با سلام اینجانب جوادی مسافر اتاق 201 کمال تشکراز خدمات پرسنل ومدیریت قوی این مهمانسرا جناب آقای حسینی رادارم امیدوار که همیشه موفق وسر فراز باشید. با تشکر ودعای خیر

  • 1398-06-21

    خوب   مریم سادات خادمی

    باسلام: برخورد کارکنان خوب بود نظافت به صورت کلی خوب بود از نظر بنده این مکان نیاز به بازسازی و ترمیم دارد . خصوصاً سرویس بهداشتی و حمام

  • 1398-07-01

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     باسلام وسپاس از ارائه نظرات شما.باسازی و تعمیرات کلّی در دستور کار قرار دارد،انشاءالله در اوّلین فرصت تأمین بودجه و زمان اجراء خواهد گردید.

  • 1398-06-23

    ضعیف   سیدجمال طاهائی

    باسلام خدمت مسئولین محترم ، لازم است به استحضار برسانم برخورد مسئول زائر سرا با زائر مناسب نبود ، چون ما فراموش کردیم شناسنامه فرزندانم را همراه بیاورم ، ایشان بدلایل مختلف سعی داشت فرزندان مرا میمان تلقی نماید و پول اضافه دریافت نماید و بچه های من فوق العاده ناراحت شدند و چون دفتر چه بیمه مستقل آنها را برده بودیم ایشان به دلایل غیر منطقی ادعا داشت که اینها ازدواج کرده اند و تحت قیمومیت شما نیستند.!!!!!!!!! در نهایت ایشان گفت در پروفایل شما مینویسیم که دفعه دیگر شناسنامه فرزندانتان را حتما" با خود بیاورید. خوب این مسئله را همان اول مطرح میکردن نه اینکه فرزندان و خانواده مرا بهم بریزند . این برخورد با زائر بزرگواری مثل امام معصوم امام رضا نیست .

  • 1398-07-01

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     باسلام سیّد بزرگوار شما در سفرهای قبلی هم مشکل عدم ارائه شناسنامه داشتید.حتّی طی تماس تلفنی همکاران قبل از سفر به شما تأکید کردند منتهی شما به توصیه های قبل از سفرکه  برای راحتی شما واینکه سفر خاطره انگیزی داشته باشید،سوءظن داشتید.ارائه شناسنامه تمام نفرات همانطور که در ضوابط تأکید شده  الزامیست.و اگر در سفرهای بعدی شناسنامه ارائه نکنید بهیچ عنوان پذیرش نخواهید شد.زائر محترم اگر به مقام امام معصوم علیه السلام معرفت داشته باشید از تهمت و سوءظنّ به خادم حضرت اجتناب میکردید.

  • 1398-06-21

    عالی   محمدرضا قهرمانی

    ممنون از زحمات کارمندان وزحمت کشان ان هتل

  • 1398-06-22

    عالی   حسین علائی

    با تشکر از مدیریت محترم مجتمع که برای زائرین نهایت تلاش را دارند.

  • 1398-07-01

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     سلام.زیارت قبول سپاسگزارم.

time:0.30449891090393 memory usage:2 mb