نظرات کاربران به مهمانسرای زائرسرا مشهد

  • 1397-11-23

    عالی   محمد مهدی فانی

    باسلام وتشکر از مدیریت زائر سرای مشهد با اینکه پردیس مشهد نوساز است اما خدمات زائرسرا خیلی بهتر است وقابل مقایسه نیست مخصوصا برخورد پرسنل ونظافت مجموعه.

  • 1397-11-24

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     سلام

    زیارت قبول بامید دیدار مجدّد.

  • 1397-11-20
  • 1397-11-20

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     سلام.زیارت قبول

  • 1397-05-09

    خوب   حسین عباسی

    سلام وقت بخیر متاسفانه رزو استرحتکاه بدلیل اینکه اینجانب توسط جناب آقای محجوب در مسابقات قرآنی در مشهد مقدس توانستم این استراحتگاه را رزو کنم بدلیل جایزه ایشان (استفاده از استراحتگاه در عید نوروز رایگان )ولی مدتی است نمی توانم رزو را انجام دهم دلیلش چیست؟پیغام لیست سیاه در منو کاربری نمایش داده می شودو تا اعلام میشود شماتاپایان سال نمی توانید از استراحتگاه استفاده کنید؟

  • 1397-11-15

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     سلام.به دلیل نامه سراسر دروغ شما باادبیّات بی ادبانه وعنوان رفتار غیر انسانی،به لیست سیاه تا پایان سال افزوده شدید.عضو محترم وقتی روز تخلیه واحد شما مصادف است با شب میلاد امام رضا علیه السلام،واحد اضافه و خالی هم موجود نیست،و تمام میهمانانی که در آن روز رزرو داشتند زودتر از موعد رسیدند و شاهد لابی پر از ساک و چمدان بودید،چه انتظاری از همکاران ما دارید؟!!!چون درخواست اقامت اضافه شما ممکن نبود  آیا این دلیل بر ادعای دروغ و توهین شما میباشد؟!!!

  • 1397-03-01

    ضعیف   علیرضا شیرازی

    باسلام و ارادت از تمام زحمات مدیران و کارکنان زایرسرا نهایت تشکر را داریم.

  • 1397-11-15

    مدیر : سیدمحمدحسینی

    باسلام.تشکر از نظر شما.لطفا" علّت انتخاب گزینه ضعیف را توضیح بفرمایید؟

  • 1397-11-07

    خوب   احمد رشیدزاده کمساری

    با سلام و خسته نباشید از مدیریت و کادر زحمت کش کمال تشکر را دارم همه چی خوب بود فقط برای چند ساعت اضافه ماندن ساعتی 10000 تومان دریافت می شد

  • 1397-11-13

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     باسلام و تشکر از نظر شما. 

    دوست عزیز،بابت تأخیر تخلیه شما که از ساعت 9 صبح تا ساعت 15 بوده مبلغ بیست هزار تومان توسط همکاران پیشنهاد شده که نپذیرفتید.چگونه محاسبه کردید که ساعتی ده هزار تومان شده!!! تأخیر تخلیه یا پذیرش زودتر از موعد فقط در ایّام غیر پیک و با پرداخت هزینه ممکن میباشد.

  • 1397-11-01

    ضعیف   سیدمحسن طبائی

    سلام علیکم . باتوجه به فشارهای تحمیل شده به اینجانب و اعضای خانواده در هنگام ورود و پس از پایان استفاده از استراحتگاه و تعقیب کارآگاه مانند ما تا سوار شدن به تاکسی جهت رفتن به محل اقامت جدید (چون ما میخواستیم تا روز پنجم عید در مشهد بمانیم) بفرمائید علت قرار دادن اینجانب در لیست سیاه چیست.

  • 1397-11-03

    مدیر : سیدمحمدحسینی

    سلام.عضو محترم بعلّت عدم ارائه بلیط رفت و ارائه بلیط سوری نامعتبربرگشت به لیست سیاه افزوده شدید.قبل از سفر طی تماس تلفنی همکاران خانه کارگر تهران به شما تذکر داده شده بود.در ضمن نیازی به تعقیب نیست،اطراف زائرسرا مجهز به دوبین میباشد.بزرگوار اگر این مقرّرات و ضوابط از نظر شما کارآگاه مانند است،چرا شرائط و ضوابط را میپذیرید و اقدا م به رزرو میکنید؟و باعث اخلال در ارائه خدمات به دیگر اعضاء میشوید!!!

  • 1397-11-03

    عالی   میلاد قدیانلو

    رفتار پرسنل عالی، نظافت و تمیزی واحد و مشاعات عالی، همکاری پرسنل عالی

  • 1397-11-03

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     باسلام.زیارت قبول و سپاس.بامید دیدار مجدّد.

  • 1397-10-27

    خوب   سعید گل محمدی

    باسلام ، ضمن تشکر ، قدردانی و سپاس از برخورد و عملکرد بسیار عالی کلیه کارکنان ، بخصوص مدیریت محترم زائر سرای مشهد که در کنار برخورد و رفتار فوق العادشون ، شرایط بسیار خوبی رو اعم از تمیزی ، شرایط مطلوب رفاهی و ... برای اعضا فراهم داشتن ، من بعنوان یکی از اعضا و میهمانان ، رضایت صد در صد خودم و افراد همراهم رو از مرکز فوق اعلام میکنم و آرزوی توفیق روزافزون رو برای همه تلاشگران خانه کارگر و در نهایت زائر سرای مشهد دارم .

  • 1397-10-28

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     باسلام.از حسن نظر شما سپاسگزاریم،زیارت قبول و بامید دیدار مجدّد.

  • 1397-10-27

    عالی   مرهضی صادق پور

    با سلام با توجه به دوری مشهد نسبت به اکثر شهرها پیشنهاد میگردد تعداد اقامت به 4 و یا 5 روز افزایش دهند

  • 1397-10-28

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     باسلام.با افزایش روزهای اقامت اعضاء دیگر محروم خواهند شد،لذا متأسفانه ممکن نیست.تشکر.

  • 1397-10-07

    عالی   معصومه محمدیان بیجارسری

    باسلام کمال تشکر را دارم از جناب آقای حسینی وتمام همکاران ایشان.محیطی بسیار آرام ومنظم فراهم کردند تا با آرامش کامل چند روزی را به همراه خانواده در جوار بارگاه امام هشتم سپری کنیم. از همه عزیزان کمال تشکر وقدردانی دارم

  • 1397-10-13

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     باسلام.زیارت قبول.تشکر و بامید توفیق مجدّد.

  • 1397-09-26

    عالی   سجاد مؤمن پورماچیانی

    ممنون از مجموعه با ادب،زائر سرای مشهدخدا قوت سپاس و تشکر

  • 1397-10-06

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     سلام.زیارت قبول وتشکر از شما.

  • 1397-10-03

    خوب   سیدمصطفی سیدعبدالمحمد

    از پذیرایی و امکانات خوبی که برای اعضا در این زائر سرا تدارک دیده بودن تشکر میکنم برخورد مسئولان ومدیران با زائرین عالی بود

  • 1397-10-06

    مدیر : سیدمحمدحسینی

    سلام.زیارت قبول.تشکر.

  • 1397-09-25

    خوب   رضا نجفی

    خوب بود. ممنون از عوامل

  • 1397-09-26

    مدیر : سیدمحمدحسینی

    سپاس.به امید دیدار مجدّد.

  • 1397-09-03

    ضعیف   سیدمحمدرضا حسینی شفیق

    با سلام من به همراه خانواده همسرم به این استراحتگاه مراجعه کردم از برخورد مسئول پذیرش با زائرین امام رضا اصلا راضی نیستم به جز نشان دادن بلیط رفت و برگشت بازجویی هم میکردن و با پدر زن 60ساله من بحث و جدل راه انداختن و مراعات سن ایشان را نکردن و دنبال ما راه افتاده بودن که ما با چه وسیله ای رفت و آمد میکنیم مگر یک کارگر توانایی چقدر دارد برای هزینه سفر و رفت و آمد که حتی میگفت شما بلیط اتوبوس کم پرداخت کردین و چون پدر خانمم خریداری کرده بود میگفت چرا به اسم خودم نیست و از جمله این مسائل زشت و اینکه به شخص بنده و خانواده ام تهمت دروغگویی زده شد و من از ایشان شکایت دارم و حتی ملحفه تمیز هم به ما داده نشد و بلیط برگشت هم ایشان نداده بود و میگفت مگر به کارتون میاد واقعا رفتارشرم

  • 1397-09-25

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     باسلام.آقای حسینی ایکاش لااقل در گفتارتان صداقت را به تباهی نمیکشیدید.شما در ساعت 22:30 مراجعه کردید،همکار بنده مواردی را که از شما خواستار شدند طبق معرفی نامه ایی است که قبل از رزرو، شرائط و مقرّرات آن را پذیرفته اید.شما اگر خود را از جامعه کارگری میدانستید ایشان را در اجرای مقرّرات کمک میکردید.کمک که نکردید به ایشان توهین کردید و تهمت هم زدید.شما با خودروی شخصی ال90 سفید رنگ بشماره 669 د 24 ایران 10 به مشهد سفر نمودید و دوربین های مجموعه عبور و مرور شما را ثبت نموده است.در عین حال شما به لیست سیاه زائر سرای مشهد مقدس افزوده شدید.

  • 1397-09-24

    عالی   حسین مهریزی

    با سلام ممنون از پذایرایی گرم وصمیمانه شما خیلی خیلی سپاسگزارم

  • 1397-09-25

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     باسلام.تشکر از شما.به امید دیدار مجدّد.

  • 1397-09-17

    خوب   محمدرضا سلیمانی

    خیلی خوب بود، ممنون از اینکه این مکان رو با هزینه پایین در اختیار هموطنان عزیزمون قرار میدین. خیلی خیلی ممنون

  • 1397-09-21

    مدیر : سیدمحمدحسینی

    با سلام و تشکر از شما.

  • 1397-09-06

    عالی   علی اقبالی قوریجان

    همه چیز عالی بود - فقط مسیر تا حرم یکم زیاده

  • 1397-09-07

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     باسلام.زیارت قبول.

  • 1397-08-30

    خوب   نوید کسمایی

    با سلام و احترام ؛ از نظر محل اقامت و اتاقها خوب بود تنها اشکال از نظر اینجانب نداشتن میز نهارخوری جهت استفاده و امکانات رفاهی بود

  • 1397-09-05

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     باسلام.انشاءالله در دست اقدام میباشد.

  • 1397-08-30

    عالی   علی ملکی

    همه چی عالی بود من

  • 1397-09-05
  • 1397-08-30

    عالی   جواد علاءالدینی

    باسلام وخسته نباشید . پرسنل مجموعه و مدیریت بسیار خوش برخورد بوده و اتاق ها هم تمیز بود است . و ما هم نیز سعی کردیم به همین صورت که تحویل گرفتیم ، سوئیت را تمیز تحویل بدهیم . و بصورت یک پیشنهاد میخواستم بگویم که اگر امکان داشته باشد ، خانه کارگر با یک رستوران خوب و سالم در مشهد و در نزدیکی زائرسرا قراردادی منعقد کند که با تخفیف ویژه ایی مخصوص مهمانان بشود از آنجا استفاده کرد . چونکه برای چند روز استراحت و زیارت مجبور به پخت و پز نباشیم و نیز هزینه های غذا بالاست . البته این فقط یک پیشنهاد دست ولیکن در مجموع سفر و نیز محل اقامت خوب بود . در پایان جا دارد تشکر ویژه از کادر زحمت کش آنجا و تمام کسانی که این امکانات را ه اندازی کردن علی الخصوص جناب آقای محجوب بنمایم . خدا نگهدار شما

  • 1397-09-05

    مدیر : سیدمحمدحسینی

     سلام.زیارت قبول،انشاءالله با دعای شما عزیزان امیدواریم بتوانیم با راه اندازی یک آشپزخانه در مشهد مقدس به زائرین حضرت رضا علیه السلام خدمات بهتری ارائه نمائیم.تشکر.

time:0.20755481719971 memory usage:2 mb